[FSFLA] Tecnicatura Universitaria en Software Libre

Adonay Felipe Nogueira adfeno en openmailbox.org
Lun Mayo 18 12:39:34 UTC 2015

http://infofich.unl.edu.ar/admin/consejo/resoluciones/descargar-anexo-resolu
> cion.php?id=1394

Acho muito legal a iniciativa, mas não pude deixar de notar
o curso provavelmente abordará nomes que não mais nos
representam filosoficamente.

Parece-me que temos aqui o mesmo problema que a Free
Technology Academy.

Respeitosamente, Adonay.
Tenham um bom dia.

--
Assinatura automática – português brasileiro:
– Site pessoal: http://adfeno.mooo.com/

Automatic signature – North American English:
– Personal website: http://adfeno.mooo.com/
– In favor of the approval of the ODF law in Santa Catarina
(https://secure.avaaz.org/po/petition/Aprovacao_da_Lei_ODF_em_Santa_Catarina),
and to ensure the human rights of equal treatment by the
government or law, of circulation inside the boundaries of
each nation, of participation on the government, and of
equality on the access to the public services, I'm not
accepting Microsoft Office's files or Apple iWork's files.
Please use LibreOffice (https://www.libreoffice.org/) and its
formats from the ODF standard (.odt, .odp, etc).